איך עזרנו לעסק בתחום הבנייה לטבוע בלידים?

מבנה HPL

בוא נכיר את חברת החיפויים:

אז את דניאל ואת חברתו הכרנו בשיחת טלפון קצרה ולאחר מכן ישבנו על כוס קפה ויצא לנו להכיר לעומק. אשר הנדסה או באנגלית (Asher Projects) היא חברה צעירה שהוקמה ב-2020 שמתמחה בניהול פרוייקטים הנדסה ויזמות, ההתמחות הראשית שלה עוזרת להפוך בניין ישן למגדל משרדים לחברות הייטק או נותנת לבתים חדשים את המראה האסתטי הכי מתקדם וטכנולוגי בתחום העיצוב, התחום הוא חיפוי קירות למבנים, חוץ ופנים, קירות ועוד. תוכלו לראות דוגמאות פה.

חיפוי אלוקובונד
חיפוי מרפסות
HPL תמונה
אלוקובונד פתח תקווה

איך תהליך השיווק התחיל ומה הבעיות ?

התהליך התחיל שהשאירו אצלנו פרטים באתר בנוגע שיווק לעסק, במיידי הרמנו טלפון עם הבן אדם והתחלנו להבין את הצרכים של בעל העסק  בעזרת שאלות האפיון שלנו, דניאל (בעל העסק) התלונן על זה שבחודשים האחרונים האתר מקבל 10 אחוז מהפניות שהיו לו בחודשים משגשגים אז התחלנו לחקור ולהבין מהם הסיבות אחרי מבט זריז על האתר של העסק הבנו שהבעיה מאוד פשוטה האתר נראה "על הפנים" בגלל העיצוב המיושן, חווית משתמש לא נוחה, טקסטים לא מובנים חוסר גדול בתוכן תקיעות ונפילות והרבה שגיאות שמקשות על האתר לשדר אמינות ומקצועיות, עוד בעיה שצצה בשיחה זה שהGoogle Ads (שיווק ממומן)  הפסיק לייצר לו לידים איכותיים ורק ליצר לו עלויות מטורפות בלי תמורה.

 

אבחון ופתרונות ?

אז אחרי שאבחנו את הבעיות החלטנו לפעול ולהציע לדניאל 4 פתרונות

1. עיצוב מחדש עם דגש על UX UI.

החלטנו לייצר למיתוג ולאתר חדש ערכה גרפית עם חוקים שלפיה מעצבים כל דבר הכולל 

לוגו, פלטת צבעים, בחירת פונטים מותאמים, ויצירת זהות אישית למיתוג ולאתר. 

שמנו גם דגש על חווית המשתמש בין אם זה אם כללי נגישות בסיסיים ועד אלמנטים מתקדמים שהכנו במיוחד לאתר בשביל ליצור את חווית המשתמש הכי נוחה שתביא בסופו של דבר ליצירת ליד איכותי.

2. בנייה של האתר על מערכת מתקדמת

המערכת הקודמת שהאתר היה בנו עליה היא מאוד ישנה ולא מתקדמת שלא מתקרבת לסטנדרטים לחברה בסדר גודל כזה.

החלטנו לבנות את האתר על מערכת WordPress ו- Elementor עם שילוב של קוד לפונקציות מתקדמות כדי ליצר אתר איכותי ומתקדם.

3. קידום אורגני בגוגל בעזרת בלוג וקייסטאדי

בפתרון השלישי הצענו לשלב באתר עמוד בלוג שיעלו בו מאמרים איכותיים על נושאים מעניינים בעולם החיפויים בעזרת כותבי התוכן שלנו ובעזרת מילות המפתח הנכונות להגיע לראשוני החיפושים בגוגל ולייצר לידים של לקוחות מעוניינים.

בנוסף שילוב של עמוד התוצאות וקייסטאדי בעצם עמוד הקייסטאדי מכיל בתוכו "מאמרים" אשר מתארים את תהליך כל פרוייקט שאשר הנדסה לקחה בו חלק הכולל שנות ביצוע פרטים טכניים תמונות ועוד.

בעזרת הבלוג והקייסטאדי וביחד עם כותבי התוכן המעולים שלנו ניצור עניין ורלוונטיות בגוגל וככה נקבל תנועה אורגנית לאתר בלי להסתמך על קידום ממומן .

4. יצירת בידול במיתוג

הפתרון האחרון היה הצעה מטעמנו לייצר ביגוד עם מיתוג העסק העליו, כרטיסי ביקור, פתיחית עמודי סושיאל, יצירת שלטים ממותגים שיועמדו בזמן בניית פרוייקטים ועוד דברים שלא נוכל לספר ;)….

5. לסיכום

אז אחרי עבודה בשיתוף פעולה אחרי כמה חודשים לא הפסקנו לייצר ולעבוד עד שהגענו לתוצאה המיועדת שהיא קבלת כמות של לידים חמים על בסיס קבוע,

נרצה להודות לחברת אשר הנדסה שלקחה איתנו חלק בתהליך ותמשיך לקחת חלק במהלך הדרך, תוכלו להיכנס אליהם לאתר ולראות את התוצאות במו עיניכם בלינק  asherprojects.com.

מוזמנים לשמוע :

מוזמנים לשמוע עוד על בניית אתרים ודפי נחיתה אצלינו בעמוד הראשי או על ניהול סושיאל ויצירת תוכן.

נתראה בפוסט הבא ! 

אהבתם את מה שקראתם ? תוכלו לשתף !

פוסטים נוספים

איך עזרנו לעסק בתחום הבנייה לטבוע בלידים?

איך עזרנו לעסק בתחום הבנייה לטבוע בלידים?

בוא נכיר את חברת החיפויים: אז את דניאל ואת חברתו הכרנו בשיחת טלפון קצרה ולאחר מכן ישבנו על כוס קפה…
לידים איכותיים בכמויות: אסטרטגיות וטכניקות

לידים איכותיים בכמויות: אסטרטגיות וטכניקות

לידים איכותיים בכמויות: אסטרטגיות וטכניקות מבוא ל איכותיים. לידים (leads) איכותיים היא אחת ממשימות המרכזיות בשיווק ובמכירות. ליד איכותיים הם…
קידום אתרים "SEO" איך למצוא את הטוב ביותר?

קידום אתרים "SEO" איך למצוא את הטוב ביותר?

איך לבחור חברה לקידום אתרים: טיפים והמלצות לבחירת שותף מומחה ב-SEO הצורך בשותף לקידום אתרים שלב 1: החקרה והבנת הצרכים…
דילוג לתוכן